Monday, June 30, 2008

..Nukilan perPisahan buat sahabat-sahabat ku..




..KeNangAn kitakan kekAL Dalam Ingatan..



..kenangan kelas sem 1..





Pada pertengahan tahun 2007..





Aku telah menjejak kaki ku yang sepasang ni di sebuah Universiti terkenal di seluruh alam ini terutama kat malaysia ni,walaupun ketika mula belajar di sana hati berat dan sedih kerana terpaksa berjauhan dengan keluarga dan tambah pulak tiada kawan di sana melainkan beberapa orang sahabatku semasa sek SHAMS dulu..(time kasih sahabat) =)




Setelah seminggu lebih aku kat sana akhirnya kelas pun bermula,dalam kelas aku budak2xnye ramai dari pantai timur waduh aku tersenyum lebar..=)..setelah lama bersama hubungan aku ngan kwn2x koho rapat(kate org ganu) dan makin hari makin rapat seperti adik-beradik....




hampir genap sebulan blajo bersama datang sorang sahabat aku ni dari sabah menjadi classmate(budak al-hafiz ag 2)...Sepanjang sem 1 tu aku berasa sangat-sangat hepi sebab boleh bermain-main dan bergurau ngan kwn2x aku....dok lupa juga buat kwn2x sekelas muslimat,walaupun kita dok bape kenal tapi insyaalah antunna semua akan saya ingat..=)..Allah aku bersyukur kepada-MU kerana menemukan aku ngan kwn2x sekelas aku pada sem 1..kwn2x semoga persahabat kita kekal ke akhir hayat..




dalam gambo kat atas tulah kwn2x sekelas aku..('',)






Sem 2 2007/2008
....Kenangan kelas sem 2...





Kalau mase sem 1 aku aku berada kat petaling jaya namun sem 2 kami student art telah di pindahkan ke nilai yang terletak kat negeri sembilan setengah jam ah lebih kurang dari petaling jaya..Walaupun masih baru kat nilai tu namun aku dok ah rase janggal sepertimana kali pertama jejak kaki ker pj sebab aku telah mempunyai kawan2x yang ramai ketika itu..hehe..semasa hari pendaftaran kawan aku hok pertama aku jumpa ialah imran nasir(2nd year panggil dia imam..hehe)..lepas beres settle sume pendaftaran aku telah di tetapkan untuk duk kat bilik B2-1-7,kebetulan ade 2 org kwn aku duk dalam bilik tu..imran ngan khairil =)...untuk pengetahuan semua jelah, selain kami 3 org dalam bilik tu semuanya 2nd year..huhu..




Lepas lebih kurang seminggu kelas pun start,kebetulan 80% kwn sekelas aku tu classmate aku mase sem 1..jadi bermulalah al-kisah cite sem 2...hehe..ermm.walaupun kat nilai ni terhad ah skit ngan kemudahan nok main petang-petang tapi aku ngan kwn2x still cuba main sebab bosan ah petang kalu duk saje..hehe..jadi tiap2x petang kami main ah bola dan futsal.Cukup ah kot cite aku untuk sem 2 ni deh..kalu dop cukup ag nati aku tamboh ag..hehe..

Sem 3 2007/2008



















...KenanGan kelas SeM 3...
















Sem ni ah paling pendek nok banding dengan sem2x yang lain..dan sem ni ah paling lotih belajo,bayangkan kelas start kul 8 pagi abis kul 5 petang,gini ah kelas aku ngan kawan2x sepanjang sem 3 ni..huhu..tapi sem ni jgk ah paling sedap blajo arab sebab dapat belajo ngan ustzh mariam,ustaz umari dan ustz abdul qadir..yang sedapnya jgk sem ni aku ade classmate yg paling ramai sebab aku duk dalam 2 group..=)




Untuk petang2x pulok aku ngan kwn2x aku still bermain walaupun kelas abis lmbt..tapi sem ni tuko skit permainan..biasanya main bola ngan futsal jer tapi kali ni kitorang tambah sepak takraw se ag...hehe(aktif gilerr...)




sem ni byk cite pasal dalm kelas jer kot..aku cite ah skit2x..k




dalam kelas ust umari ah rasenya aku ngan kwn2x paling aktif sehinggakn sorang kawan aku 2 dapat gelaran(wa ghoiriha)...hehe...




dalam kelas ustzh mariam pulok budok laki selalu kene sindir(dalam bentuk QIAS)..hehe sebabnya wajibatul manzili x complete sokmo..aku pun saloh sorangnya..=)




dalam kelas ust Qadir pulok kenangan hok paling sedap aku di puji dalam qiraat bhs arab hehe tapi benonye sbb kwn aku yg sebeloh kabo..=>..yang se ag sedap dalam kelas kalam mase xtvt munazarah(debat)...kagum ah ngan kehebatan muslimat..=)..teruskan ler dgn kepetahan berkata2x tu..abih ah kot cite utk sem 3...





Sem 4 2008/2009





Untuk sem ni aku sempat kot berada dalam dekat sebulan maybe(kalu saloh betulkan ek)..jadi x banyak kot yang dapat aku ceritakan untuk sem ni...tapi yang paling happy sem ni ah paling skit kelas tapi kadang2x bosan gok..Ha se ag sem ni aku main mcm2x sukan,,bola,futsal,badminton,sepak takraw dan bola tampar...fuh sem ni ah paling seronok bab main..huhu.




tapi tanggal 28 jun 2008 aku telah mendapat berita gembira tapi dalam mase yang sama kesedihan itu turut sama bertamu dalam diri ku ini...untuk pengetahuan kawan2x aku telah mendapat tawaran melanjutkan pelajaran ke maktab perguruan dan aku telah membuat keputusan untuk menerima tawaran itu walaupun jauh di lubuk hatiku sedih untuk meniggalkan kwn2x kau kat uia ni,tapi aku mohon maaf kwn2x sebab aku terpaksa meniggalkan korang semua..




Jadi di kesempatan ini aku memohon maaf dari kwn2x semua di atas segala kesilapan yang telah aku buat sepanjang kita bersama 4 sem ni...maafkanlah aku k..janganlh bersedih dengan pemergian ku ni yang bukannya ape2x tapi yang penting jangan disebabkan perpisahan ini persahabatan kita terputus k...




sekali lagi aku mohon maaf dari kwn2x ku sekalian(bhs skima..hehe)...mitok hala ah klau ade aku berhutang,kalu x mboh halal pun mitok ah ngan aku deh..hehe




UKHUWWAH FILLAH ABADAN ABADA !!!! aminn....





...Ni gambo kenangan kita semua...





...main futsal kat nilai square... ..janahain..










...main myheritage.com..hehe... ...lepak depan blok B....










....main myheritage.com jgk..huhu.. ..mase agd...


....masa agd... ...masa agd...